.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح ۵۹ پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح ۵۹ پروژه کشاورزی دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، عزیزاله شهیدی‌فر گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام اله دهه فجر امسال ۵۹ پروژه کشاورزی با ۲۵۸ میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان اعتبار در بخش کشاورزی مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

۲۴ پروژه آب و خاک هم با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان در دهه فجر امسال در مازندران افتتاح خواهد شد.

به گفته شهیدی فر دو طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، ۶ طرح مرمت و بهسازی آببندان، ۳ طرح ایستگاه پمپاژ، ۳ طرح تکمیل و مدرن سازی سردهنه، ۵ طرح کانال بتنی و لاینینگ، ۲ طرح پل بین مزارع و آبگذر، یک طرح شن ریزی جاده بین مزارع، یک طرح زهکشی و یک طرح آبیاری تحت فشار از جمله پروژه‌های آب و خاک استان است که دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

۱۶ طرح گلخانه‌ای گل و گیاهان زینتی، سبزی و صیفی و لیمو ترش با ۹۹ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان هم در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گفته شهیدی فر ۷ طرح بسته بندی میوه تازه و حبوبات، غلات و برنج با ۷۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه، ۲ طرح سردخانه و سورتینگ و انبار نگهداری مرکبات با ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری، ۲ طرح تولید اسانس و عصاره گیاهی و عرقیات با ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، یک طرح فرآوری گوشت با ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و یک طرح شالیکوبی مدرن با ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه از دیگر طرح‌هایی است که در این ایام افتتاح خواهد شد.

۴ طرح مرغداری گوشتی و مادر، یک طرح پرواربندی گوساله و یک پروژه پرورش بوقلمون با بیش از ۳۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می‌شوند..

 

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.